2012. április 29., vasárnap

Válaszok

Sziasztok!
Sajnálom, hogy csak most írok és most sem hozok fejit, de sajna most oltárian sokat tanulok az érettségire és az utóbbi 8 napban nem is voltam gép közelben.
Lilla nem bántottál meg, tényleg nagyon szívesen venném a véleményedet. Én erről azt vallom, hogy mindenki írja meg bátran amit gondol, úgyis én döntöm el, hogy hiszek e neki(akár jó vélemény akár rossz) vagy nem.
Tényleg várom a véleményed :)))))
A fejezet nem tudom, hogy mikor kerül fel, remélhetőleg a jövő héten.
nagyon sajnálom
Pusszancs
Timi

2 megjegyzés:

  1. Szóval ,akkor az előző kommim , nem ment el :( Akkor, le írom , még egyszer. Szóval, szerintem Bonnie- nak igaza volt abban , hogy nem valami jó a helyes írásod. Sokszor össze folynak a dolgok , és elég nehéz értelmezni a mondatokat. A vesszőkkel is ez a helyzet. Sokszor kihagyod őket , és így az olvasó , más hangsúllyal olvas. Én is bele estem , ebbe , a hibába , még az elején. A mondat végi írás jeleket is van , hogy lehagyod, így nem mindig tudni, hogy hol a vége a mondatnak. Én , a helyedben Word -be írnám be először a sztorit , és kijavítva , elolvasva gépelném , vagy másolnám be a szöveget. Volt , olyan mondat , amit 3- szor is el kellett olvasnom , hogy értelmezni tudjam ,mit is akartál mondani , néha kicsit hiányosak. :( Én , van , hogy 2-3 - szor is elolvasom a történetet , miután megírtam ,és mielőtt fel rakom a blogomra. Ha , gondolod, szívesen segítek a fejezetek javításában . De , persze ez a te döntésed :) Az alap történet viszont jó :) Ne hagyd abba, mert kíváncsian várom , milyen akadályokat kell majd leküzdeniük. Remélem , nem vettem el a kedved az írástól, de úgy gondolom, ez inkább építő kritikának számít !

    VálaszTörlés
  2. Szia! Fent a 4. fejezet, ha van kedved olvasd el, és írj véleményt!^^

    VálaszTörlés