2012. április 10., kedd

12.fejezet

Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tudom, hogy rég nem jelentkeztem, viszont most hoztam a fejit, bár tudom, hogy nem lett valami hosszú, de úgy gondoltam, hogy ez is több a semminél. A kövi részről nem tudok semmi pontosat, mármint hogy mikor kerül fel, de remélem hamar. Erről a fejiről, csak annyira, hogy remélem mindenkinek tetszeni fog és, hogy a vége miatt pedig senki nem fog megbotránkozni. 
Várom a komikat.
Pusszancs
Timi






Prue szemszöge:


Miután jó ízűen megreggeliztem úgy gondoltam most már tényleg haza kéne mennem, ezt meg is osztottam Edwarddal:
-Edward esetleg valaki ráér és visszatudna vinni Londonba?-kérdeztem tőle kedvesen.
-Persze, de nem kell keresni mást, én hoztalak ide, úgyhogy én is viszlek vissza-válaszolta egy mosoly kíséretében.-Alice készített ki ruhákat ha esetleg át szeretnél öltözni és természetesen a fürdőt is használhatod-mondta.
-Aha... Így akarod a tudtomra adni, hogy nem vagyok elég csinos és ráadásul még büdösnek is tartasz, na ez szép mondhatom-játszottam a durcit és reménykedem, hogy bevette és nem lát át a színészkedésemen.
-Kicsim én nem így gondoltam, mármint nem vagy büdös és azt meg tudhatnád, hogy még egy krumplis zsákban is csinos lennél, szóval ne értsd félre minden mondatom, rendeben?-kérdezte
-Rendben.Köszönöm és akkor, ha megkérlek megmutatod, hogy merre találom a fürdőt.
-Persze, gyere.-fogta meg a kezem és húzott az emelet felé, majd ott betolt a szobájába és onnan egy ajtóhoz lépett-Ez az, parancsoljon, hölgyem-mondta szertartásosan és még meg is hajolt.
-Köszönöm, uram. Sajnos borravalóval nem szolgálhatok, de ha a megfelel magának megkaphatja természetben.
-Ohhhh hölgyem erre nem is mertem számítani és ne aggódjon én ezt a fizetési módot jobban kedvelem.
-Ez meglepő, de legyen ahogy ön akarja, de mielőtt fizetek kérem szabja meg az összeget.
-De hölgyem ezt mégis, hogy gondolhatja, nem vagyok koldus aki könyöradományra szorul, az összeg csakis öntől függ, csakis annyit érdemlek amennyit ön igazságosan tart.-mondta még komolyan, de a szája sarka már nem sokáig tudja tartani ezt a maszkot, mert a szeme már az el fojtott nevetéstől csillog.
-Uram, azt hiszem most nem kötött jó üzletet, ugyanis az ön szolgálata, hogy is mondjam elengedhetetlen számomra így megkérem, hogy legyen a személyes hordárom és idegen vezetőm, természetesen kiváló fizetés kapna.-válaszoltam, de már én is éreztem, hogy nem bírom sokáig ezt a színjátékot.
-Hölgyem ez aztán a megtiszteltetés, örömmel elvállalom, nem is tudom, hogy hogyan is fejezzem ki a hálámat ön iránt. Egy kikötésem azért lenne a fizetést csakis természetben adhatja és csakis nekem fizethet ily módon, és a fizetést folyamatosan kérem nem pedig egy nagy összegben, ha ezt elfogadja, akkor a megállapodás megköttethet.
-Természetesen uram, én is pontosan így gondoltam.
-Akkor hölgyem máris elkezdheti a fizetést-mondta mosolyogva
-Természetesen, uram azonnal-és nem is haboztam,annyira kívántam már édes ajkait, hogy azonnal rájuk tapadtam. Edward is meglepődött hirtelen hevességemen, de most ez sem érdekelt csak az, hogy Edward velem van és érzem hideg, kemény ajkait és testét nekem nyomódni, viszont ahogy őt is hatalmába kerítette a szenvedély neki nyomott az ajtónak és a keze a fenekemre csúszott, majd belemarkolva felemelt én a női ösztönömet követve, pedig átkaroltam a csípőjét, viszont így az ágyékunk egymásnak nyomódott és megéreztem, hogy Edward mégis mennyire vágyik rám és ez kicsit megijesztett, viszont Edwardból ez a póz már reakciót váltott ki ugyanis amikor testünk találkozott belenyögött a csókunkba és még vadabbul kezdett el csókolni, majd elkezdett vetkőztetni először csak az egyik gombot gombolta ki, majd utána éreztem, hogy a többit is ki akarja gombolni, viszont nálam már ezerrel szólt a vész jelző így megpróbáltam finoman eltolni magamtól, de csak annyira, hogy tudja egy kicsit álljunk le, de ő nem igazán ezt vette le az én próbálkozásomból, sokkal inkább azt, hogy én is azt szeretném, ha ő is levenné az a fölsőjét így megragadta az alját és levetni készült amikor végre megtaláltam a hangom és végre eltudtam makogni, hogy mégis mit szeretnék.
-Edward ne .... vedd le ....kérlek-pihegtem, mivel eddig nagyon elvolt foglalva a szám nem sok oxigén jutott a tüdőmbe és ez most megbosszulja önmagát
-Tessék, mit szeretnél, azt hogy ne én vegyem le?-kérdezte úgy hogy abból én rájöttem, hogy mire gondol
-Nem ..én ...nem akarom, nem így ....ez így túl....túl gyors sajnálom. Tényleg sajnálom, mármint én akarom csak ez így nem is tudom, soha nem így képzeltem, mármint, de nehéz ez-most már ment az teljes beszéd.
-Ohhhh kicsim emiatt ne magyarázkodj, értem. Ez így túl gyors és az elsőt nem így szeretnéd, viszont ezzel nem azt akarod mondani, hogy nem velem és, hogy nem tetszett amit most csináltunk, csak egy kicsit gyorsnak gondolod és azt szeretnéd a ha le lassítanánk egy kicsit és ezzel egy kicsit még várnánk, igaz-kérdezte miközben letett a földre és elhúzódott tőlem.
-Igen, tényleg ezt akartam mondani.-ekkor viszont eszembe jutott valami, attól, hogy én most nem szeretném, neki nem muszáj velem szenvedni, így gondoltam segítek neki, így miközben ő velem szemben állt....

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hmm, érdekes egy fejezet. :P Még érdekesebb, ha Prue azt csinálta a végén, amire gondolok...xd:P
    Tetszett és várom a folytatást!^^
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés